nu börjar allt..

kom precis hem, kort dag i skolan och speciellt för mig som kom lite senare.. en lektion hann jag ialflall med, tänkte att det var viktigt att gå på den första svenska lektionen och det var det väl.. nästa vecka börjar istortsett allting på riktigt, eftersom vi nästan bara haft introduktioner den här veckan.. så det blir nog mycket saker att göra, men jag ska plugga den här terminen för det har jag lovat mig själv.

ikväll vet jag inte vad som händer, men jag ska iallfall träffa sarah, jennifer och christina.. och nu har jag inte mycket att göra med tanke på att jag väntar på att min kusin ska sluta så jag kan möta henne, tänkte städa lite i mitt rum det börjar bli stökigt. Vi hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: Saga

sugen på en ny design?

Spana in min blogg för mer info :D

2008-08-22 @ 16:57:53
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0