nattstädning it is

jag lider nog av någonting, jag får alltid sjuka idéer mitt i natten. som någongång då jag bakade en blåbärspaj vid två tiden.. och nu, ja.. jag har precis städat hela huset, dvs diska, torka alla bord, bädda, damsuga, skura och liknande.. klockan är lite över tre, varför kan jag inte sova?

röksugen är jag också, det kanske man blir extra mycket utav städning,men jag har dock bara en cigarett kvar och den tror jag att jag behöver imorgon bitti.. tänkte lägga mig i sängen med något att äta och sex and the city.. jag är verkligen helt fast i den serien.

och om ni skulle se mitt hus nu, ååh det är skinande rent! =) godnatt och så hörs vi imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0