när ångesten närmar sig..

så, nu sitter jag vid min egen dator. Börjar vänja mig vid den, men den har redan varit på lagning.. eller jag fick en ny, eftersom ljudet inte funkade på den första. Men nu är min bebis tillbaka, jag gillar den verkligen för att den e pytteliten och silvrig, och det finns massa nya saker att hitta och leka med eftersom det är en mac! nu håller jag på att ladda ner massor med musik och dessutom sex and the city filmen, tänkte att den kan ju vara bra att ha även om jag sett den tre gånger, men blir man ledsen så kan den behövas! 

och nu ska jag skriva ett cv, och jag har riktig ångest över skolan imorgon. Det är såhär jag kommer spendera mina vardagskvällar, hemma med min familj framför min dator med tonvis med plugg att göra.. Jag vill kunna ha sommarlov, festa varje dag om jag vill, sova hur länge som helst och vara vaken hur länge jag vill och inte behöva tänka på någonting.. Men suck, det är ett år kvar.. och då har jag mitt sista sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0