mitt första riktiga inlägg

Bloggen, hej på dig. jag vet inte hur jag ska börja, eftersom ingen därute känner mig eller kanske inte ens har någon aning om vem jag är så blir det svårt att skriva.. men jag ska försöka..

väntar iallfall på att min mamma ska komma hem, hon har varit och handlat kött till mig, sedan ska jag få skjuts av henne hem till min vän christina. där vi ska grilla, och fira min andra vän sarah som fyller år idag. grattis by the way.

i väntan på det roliga så lyssnar jag på uggla, det är bara vänja er, han kommer nämnas mycket här. så ere ba.
ni kanske inte tror jag är någon bra bloggare, men jag ska tala om för er att det är jag faktiskt. inte just nu eftersom det står helt still i mitt huvud, men ni kommer att finna så himla roliga inlägg här.
Om mig, vad jag gör i mitt liv, allting jag fyndar ute i affärerna så fort mitt konto fyllts med studiebidrag och lön, dagens outfit och en hel del annat skojsigt.

tror jag tar och återkommer imorgon då jag är på bättre humör , eftersom jag är trött på att vänta och dessutom längtar jag efter en ciggarett.. kanske dumt o skriva det sista, men äh, min blogg mina ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0