in the middle of the night..

Ja ni.. klockan är lite över fyra, om en vecka börjar skolan, då ska jag upp åtta.. och vid det här laget har jag precis lagt mig klockan åtta.. time to vända tillbaka på dygnet.

ikväll händer inte så mycket kan jag lova, förutom att vi har glott på satc sen klockan tio, badat fötterna, fixat naglarna, gjort ansiktsmasker, peeling och ätit skräp mat. Så vill jag att mitt liv ska se ut, forever.. tror inte det är möjligt, men what a fuck. föresten har jag bara 2 skivor kvar, 8 avsnitt, i kill my self.

vet inte ens vad som var nödvändigt med detta inlägg, är väl övertrött.. hörs imorgon, då jag lär sova ett tag innan jag hör av mig till er.


the little girl says good night, after sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0