I am a bad blogger

Jag är en usel bloggare, jag vet! Men det har faktiskt varit helg och jag är inte så mycket för att blogga då.. och igår var jag inte ens hemma. Men nu är jag här, så allt är frid och fröjd.

HUr som helst är jag hemma hos min pappa, hade lovat att vara barnvakt.. Inte för att jag är en bra sådan, min lillasyster har tydligen försökt väcka mig sedan klockan åtta imorse, men tjena.. jag kommer inte upp klockan åtta, men vid elva någontig gick jag iallfall upp och hamnade här..

Ska nog baka kanelbullar, men då måste jag dock ta mig ner till affären och handla lite grejor. Fy vad jobbigt, men men.
Hörs lite senare!

jag fyller år om 6 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0