here comes the sun

Trött och deprimerad, äckel väder.. kan det inte bli sol? jag har en väldigt stark känsla av att det kommer bli strålande sol så fort jag börjar skolan. Skulle inte det vara typiskt?

Jag är glad också faktiskt, för jag ska till solen. Om ett halvår, haha, men det går fort, så fort. Iallfall så åker jag och min familj till miami den 18 dec. - 31 dec.. kommer hem på nyårsafton, men det som är bra är att jag kommer hem på dagen så jag kan vara med mina vänner på kvällen. 

Nu har jag precis ätit middag, har plockat ur och in i diskmaskinen och gjort fint i köket, städat lite i mitt rum så nu hoppas jag att mamma blir glad när hon kommer hem. Ska hoppa in i duschen för att sedan bege mig och möta sarah, hannah, jennifer och christina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0