hej och välkommen till min nya blogg

Jag är då en tjej på 16, snart 17 år som älskar att byta blogg hela tiden.. eller nej, så är det inte.. men nu kändes det som att jag ville gå tillbaka till blogg.se och här ska jag stanna.

hursomhelst så är jag snart 17 år, bor i en lägenhet belägen i stockholm tillsammans med min mamma, syster och min mors man. Mina föräldrar är ovanligt nog skilda, men det har aldrig skadat mig utan jag tycker fortfarande om dem båda jätte mycket.

och vad ska jag säga mer om mig? jag älskar magnus ugglas musik och kan nästan alla hans låtar utantill, jag umgås väldigt mycket med mina vänner och tycker om att festa, och i höst börjar jag 2;an på jensen södra. Ni lär ju få reda på mer saker om mig när ni läser min blogg! hare bra ciao


här har ni då mig, den enda bilden jag kunde hitta just nu, sådär ljus och trevlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0