good morning

god morgon bloggen.
i dag är det måndag, och om 9 dagar börjar skolan.. ska bli såå skönt att gå upp halv sex på morgonen och sitta på alla dessa lektiner med mental träning och pedagogiska promenader, lyssna i flera timmar, tänka. åh vad jag längtar! (ironi it is)

men men, jag får ju tänka att 9dagar kvar på sommarlovet är ett helt höstlov, så det är väl ganska långt kvar :)
och så får jag ta vara på dem sista dagarna.. idag ska jag träffa christina, vet ej vad vi ska göra faktiskt, men någonting hittar vi nog på! :)

är lite trött faktiskt, somnade halv sex imorse.. haha undrar vad mitt problem är, inget sällskap hade jag heller utan jag bara låg och kollade på satc.. dags att vända tillbaka dygnet?

nu ska jag göra mig iordning, en dagens outfit kommer om ett tag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0