god kväll

Hallo bloggen
Har inte skrivit på ett tag men jag har inte sovit hemma sedan i fredags så jag har inte varit hemma så mycket. Istället har jag sovit hos sarah, nämligen så att jag känner mig sällskapssjuk och klarar inte av att sova själv.. eller inatt blir det ensamt,men det får funka

Idag kom jag iallfall hem någongång på morgonen, gjorde mig iordning och åkte till skolan. Vi hade bland annat en väldigt härlig håltimme på tre timmar, som spenderades hemma hos mig med angelica, jennifer och vinita.. lite singstar, mat och gamla videofilmer. 

Sedan har jag bara varit med sarah och christina och kom hem för ett tag sedan, hade tänkt att göra lite te och sedan krypa ner i sängen och se på john tucker must die. Hörs imorgon bitti!


haha hittade en bild som är tagen för någon vecka sedan, det var nog någon av dem sista sommarlovsdagarna.. jag. hannah och jennifer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0