cocktailparty

Hej bloggen.
Sitter här och väntar, på jag vet inte egentligen.. Ska snart in mot söder och hämta mitt vin, och sedan möta några andra av tjejerna.. Inte så många som är hemma så vi lär nog bara bli fyra stycken. Men först så ska jag käka middag, mamma ska laga middag till mig. Fan vad underbart att någon annan lagar maten, jag har inte fått lagad mat på två veckor!

Och imorgon ska jag ju på cocktailparty, hihi. Hemma hos sara, så nu håller jag på att prova lite kläder.. Klänning ska jag iallfall ha, antingen en svart tubklänning eller en blå.. Ni lär få se imorgon, men nu ska jag skala potatis, lite hjälp kan man iallfall bidra med! ;)


jag och sötnosarna jennifer & hannah i danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0