allt jag gör är att städa

hemma från bion nu, håller på att städar och diskar. Det är nog det enda jag gör på dagarna, förstår att det måste vara jobbigt att bo ensam och göra allt själv. Och min syster är inte mycket till hjälp, hion lämnar allt överallt hur hon vill och går iväg med sina kompisar. Jag brukar vara väldigt slarvig utav mig, men när jag är själv hemma är jag nästan alltid noga med att städa efter mig så jag slipper allt på en gång sen.

Filmen var hursomhelst helt ok, min syster gillade den iallfall men hon är ju 8 år och då hade jag nog också älskat den, men helt ok var den faktiskt.

Nu ska jag bara dammsuga, sedan fota dagens kläder och sedan skriva en annan liten grej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0