alla utom jag!

det första jag gör imorse är såklart att försova mig, inte så konstigt när man har en mobil utan ljud.. väckarklockan hörs inte så bra då.. så det blev att göra sig iordning snabbt och det blev inte de snyggaste kläderna som har skådats utan bara lite enkelt. 

det andra jag gör är att somna på den första lektionen, första dagen med lektioner efter sommarlovet. Hej vad duktig jag är! Men sedan gick skolan bra idag, gick till 11.10 sedan fick vi gå upp och låna alla böcker, sedan gick jag, jennifer, nelly och vinita och åt lunch på orion.

Sedan åkte vi hem till mig och kollade på film och jag lämnade alla böcker, Åkte sedan tillbaka till skolan vid två tiden för att gå på idrottsintroduktion, men den tog bara tio minuter så det kändes lite onödigt. 

och sedan bjöd jennifer mig på mcdonalds, var jätte gott med glass och cheesburgare, och ungefär resten av mcdonalds meny. Nu sitter jag och väntar på att ett skrivprogram ska laddas ner så att jag kan skriva det där jäkla cv;et och gå till subway och lämna det.

Sedan ska jag möta sarah och åka hem till jempa, glad att jag har några singel vänner iallfall för resten är hemma hos sina pojkvänner vilket jag tycker är dåligt, jag vill också ha en pojkvän!

Kommentarer
Postat av: emsied

Hejsan,söker du en design.?Jag kan göra en till dig gratis i photoshop!

2008-08-21 @ 17:24:11
URL: http://emsied.blogg.se/
Postat av: Emsies

angåenda att du ville ha en design vill jag att du mejlar mig på [email protected] och bärättar dina önskemål.Glöm inte att skriva med din email så jag kan svara .

Hoppas du senare blir nöjd med designen.

kram

2008-08-21 @ 21:15:43
URL: http://emsied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0